Tervist,
Tänane kirjutus tuleb üsna lühike ja kiire, kuid kuna ma püüan igast päevast siiski midagi kirjutada, ei tee erandit ka täna.
---
Hommikul leidsin end arvuti kõrvalt magamast - järjest rohkem ja rohkem on elu siin väga sarnane elule Eestis - ehk silmad avades jätkasin seda tegevust, mille kallal olin enne magama jäämist ehk vaatasin oma sarja viimati vaadatud osa lõpuni. Seejärel tegin ennast eesootavaks päevaks valmis ning varsti viis Helen tüdrukuid ja mind kooli, kus kogunesin samasse kohta kooli ees, kus enamjaolt, et seal veidi juttu ajada ning oodata tundi minekut. Kui siis lõpuks oli aeg tundi minna, siis esimene tund oli inglise keel, kus jätkasime luuletuse analüüsimisega ning vahepeale rääkisime igast muid asju, peamiselt muusika ja surma teemadel. Kui see tund läbi sai, siis järgmiseks läksin ajalukku, kus me lihtsalt istusime terve tunni ja rääkisime juttu. Kolmandaks oli bioloogia, kus oli veidi rohkem tegevust, kuid peamiselt oli ka see tund lihtsalt istumine ja jutu ajamine.
Järgmiseks oli nö kadeti tund, kus poisid harjutasid marssimist jms, samal ajal näitas kooli deputaat-poiss (deputy boy), kellega saime sõpradeks, näitas mulle kooli ja sealhulgas prefektide ruume ning rääkisime temaga elust. Kui lõpuks algas vahetund, pidi Jabulini ringi jooksma hakkama ning mina sõin rahulikult lõunat (avokaado saiad on imelised) ning rääkisin mõne poisiga pikalt juttu - tutvusin ühe saksa päritolu poisiga ning nalja pärast vestlesime ka veidi saksa keeles ehk tema küsis küsimusi ja mina vastasin nii nagu oskasin (aru sain kõigest ning tema sai minu vastustest samuti aru ning õige pildi :D). Lõpuks hakkas järgmine tund ehk afrikaani keel, kus ma taaskord lihtsalt istusin ja sõin pähkli-šokolaadi kooki (brownie't). Järgmiseks oli elu suund (life orientation), kus poisid said ülesandeks kümnekesti välja mõelda järgmiseks nädalaks mingi spordi mäng, mida siiani veel ei ole (pakkusin neile mängu, mis ühendaks LARP'i ja jalgpalli) ning selleks tunniks oli kõik ehk me läksime mängima jalgpalli (valged vs hindud & mustad - seekord valged võitsid ja peamiselt uskusid enamik, et asi oli minus). Viimase tunnina oli veel matemaatika, kus ma samuti lihtsalt istusin enamiku tunnist ning mõlgutasin oma mõtteid.
Pärast tunde, said veelkord Jabulini'ga kokku ning ta näitas mulle erinevaid osi koolist ja tutvustas erinevaid kooli akadeemilise poole väliseid tegevusi - algselt pidime minema väitlusringi, kuid see jäeti täna ära kahjuks. Varsti tuli Helen mulle järgi koos Paula ja Georginaga ning teel koju, pandi mind maha ühe kaubanduskeskuse juurde, kus veetsin tunnikese ringi vaadates ja enamiku sellest ajast istusin kohvikus, süües maitsvat juustukooki, juues chino frappe'd ning vaadates kiireteel liikuvaid autosid ja omi mõtteid mõeldes. Lõpuks tuli Helen mulle taaskord järgi ning pärast Paula tagasi kooli viimist (tal toimus mingi õhtune muusika asi koolis), tulime koju, kus vahetasin riided ja lugesin veidi enne kui sõin õhtust. Seejärel tulin arvutisse ja kirjutasin blogi ning nüüd vaatan kuidas ma õhtut veedan - võib-olla mängin midagi Georginaga, võib-olla loen, võib-olla teen midagi muud, aga igatahes nüüd lõpetan.
Parimate soovidega,
Sander Gansen
---
Hi people,
As I've promised to write something everyday, I will not make an exception from today neither and it's just going to be a little fast writing.
---
In morning I woke up beside my computer - that means my life is turning more and more into the same as it usually has been in Estonia for some last months or years. Anyway - as I opened my eyes, I continued the thing that I was doing the last night before falling to sleep - watching an episode of how I met your mother. After that one episode, I made myself ready for the upcoming day and soon Helen took me to school, where I first gathered in the same spot as the other guys, to have a little chat and then go to the lesson with them. For first lesson we had English, where we just continued talking about some poems and while doing it, we also discussed about life, music and death. Next we had History, where we just sat for an hour and spoke to each other about everything. After that we had Biology, where we learned a bit more, but still for the most of the time we were just talking with the boys.
Next it was something called cadets, which I spent with schools deputy boy, who showed me around (prefect room included) and we just talked about the life and what we want to get from it. Soon the break started and he had to go to do his duties and I went to eat my lunch. After this delightful lunch, I was talking to this one boy, who has some German roots and so we also had this little conversation in German. Soon the next lesson started and this time it was Afrikaans again and as all the times before, I just sat there and ate a bit - this time it was a brownie. Next we had Life Orientation, where boys got an exercise to make up a new game or something like that for the next week or so and after that we had almost one hour of free time ans so we played soccer (white guys vs Indians and blacks - this time white's won). As the last lesson, we had Mathematics, where I just sat and was thinking my own thoughts for the most of the time. After that, other guys had cultural, and as debating, where I wanted to go, was cancelled, deputy boy and I where again just chilling around and he showed me a bit more of the school until Helen came to fetch me.
Helen then took me to Killarney Mall, where I spent a nice hour (mostly I was at some kind of a cafe, drinking Chino Frappé and eating a nice Cheesecake, while keeping my eye on the traffic and watching nice cars pass me. Ten to five Helen finally came to get me from the mall and after taking Paula back to school, where they had some kind of a inter-house music thing, I finally got home, where I changed clothes, read a bit, ate dinner and then started to write this blog, while talking to my friend Tairi from Estonia. Now as I'm ending the writing, I'll read and chat a little bit more, then watch some episodes of HIMYM and then go to sleep as always.
Best regards,
Sander Gansen
No comments:
Post a Comment